Verzendingen en retours

Navigeer hieronder naar het onderwerp van uw keuze: 


Verzending

Uw bestelling wordt, mits voorradig, in 80% van de gevallen binnen 1 á 2 werkdagen bij u thuisbezorgd. In de overige 20% van de gevallen zal dit zijn binnen 2 á 3 werkdagen. Bezorging vindt plaats van maandag t/m vrijdag. Voorwaarde is ook dat u met iDeal of vooruit heeft betaald.

Verzendkosten

De verzending bij SchoonmaakartikelenExpert.NL is deze week vanaf €100,- GRATIS! Daaronder het vaste lage tarief van maar €7,50 waar veel andere groothandels ook nog eens administratiekosten berekenen!

Niet op voorraad

Alle producten die op de website staan zijn op voorraad, onverhoopt kan het wel eens gebeuren dat een product net uit voorraad is geraakt. Indien de levertijd langer dan 5 werkdagen is, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Wilt u zeker zijn dat uw product op voorraad is? Neem dan contact met ons op via: 085-4017989

Is afhalen mogelijk?

Afhalen is niet mogelijk.

Hoe ontvangt u het product?

De pakketdienst bezorgd uw bestelling op het door u opgegeven verzendadres.Wanneer u heeft betaald met iDeal of door middel van vooruitbetaling vraagt de koerier alleen een handtekening als bewijs dat u de bestelling heeft ontvangen.

Bent u niet thuis op het momen dat de pakketdienst langs komt dan wordt het pakket de volgende dag nomaals aangeboden. Bent u ook dan niet thuis, dan ontvangt u een briefje met instructies en hoe u contact op kunt nemen met de pakket dienst om uw bestelling alsnog te ontvangen. Vaak kunt u dan kiezen op het pakket nog een derde keer te laten aanbieden, hier zijn extra kosten aan verbonden di voor uw eigen rekening komen. Ook kunt u ervoor kiezen het product af te halen bij een distributiepunt van de koerier.

Artikelen ruilen of retourneren

De artikelen mogen binnen 7 dagen geruild of geretourneerd worden, als de artikelen en verpakking in goede staat en onbeschadigd zijn. Binnen 5 dagen na ontvangst van de retourzending, wordt het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten aan u overgemaakt. De kosten van retourzending komen voor uw rekening. Voeg altijd een kopie van de originele factuur bij de zending met daarop de reden voor ruiling of retour!

Verkeerde bestelling

Wanneer u een verkeerd product heeft besteld is het mogelijk om dit naar ons te retourneren, dit kan naar het adres onderaan deze pagina. De verzendkosten die u maakt om de bestelling naar ons retour te sturen komen voor uw eigen rekening. De verzendkosten die wij eerder hebben gemaakt om het product aan u te verzenden zijn in dit geval voor onze rekening. Wij zullen dus het volledige aankoop bedrag crediteren op uw bankrekening. Voeg altijd een kopie van de originele factuur bij de zending!

Neem voordat u een zending retour stuurt altijd even contact met ons op, dit kan per email op klantenservice@theshopfactory.nl of telefonisch op telefoonnummer: 0854017989.

Verkeerde levering

Wanneer wij een ander product hebben geleverd dan uw heeft besteld dan kunt de bestelling naar ons retour sturen, dit kan naar het adres onderaan deze pagina. De verzendkosten die u maakt om de bestelling aan ons retour te sturen worden door ons gecrediteerd op uw rekening. De juiste bestelling wordt na ontvangst van de oude zo snel mogelijk verstuurd, uiteraard gebeurd dit ook weer op onze kosten. Voeg altijd een kopie van de originele factuur bij de zending!

Neem voordat u een zending retour stuurt altijd even contact met ons op, dit kan per email op klantenservice@theshopfactory.nl of telefonisch op telefoonnummer: 0854017989.

Levering niet compleet | Leveringen met een tekortkoming

Uiteraard doen wij ons uiterste best om ervoor te zorgen dat elke bestelling bij u in goede order wordt afgeleverd. Toch kan het helaas wel eens voorkomen dat een levering niet compleet is en er een onderdeel mist of dat een product niet naar behoren werkt. Neem in deze gevallen altijd contact met ons op. Dit kan per email op klantenservice@theshopfactory.nl of telefonisch op telefoonnummer: 0854017989.

Geef bij missende onderdelen aan welke onderdelen u mist en wij zorgen er voor dat deze zo snel mogelijk worden nageleverd. Bij een niet goed werkend product willen wij u vragen het product in de originele verpakking aan ons te retourneren op het adres onderaan deze pagina. Voeg altijd een kopie van de factuur toe aan de zending.

Bovenstaande gevallen dienen binnen 5 dagen na ontvangst aan ons te zijn gemeld. Dit kan per email op klantenservice@theshopfactory.nl of telefonisch op telefoonnummer: 0854017989.

Retouradres

SchoonmaakartikelenExpert.NL

Neem contact met ons op voor het retouradres. (NB. dit is niet het adres in Amsterdam)